فروشگاه کتاب

فروشگاه کتاب

این سایت برای دسترسی به کتاب های برنامه نویسی زبان انگلیسی ایجاد شده است.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 3895

Django 3 for beginners


Django 3 for beginners

معرفی:

در این کتاب با جنگو 3 که یک چارچوب وب برای زبان برنامه نویسی پایتون است، یک برنامه تحت وب ایجاد کنید. شما مفاهیم ضروری توسعه وب و تمام اطلاعات لازم برای شروع جنگو 3 را یاد خواهید گرفت.

اما قبل از جنگو 3، مفاهیم اولیه برنامه نویسی و زبان برنامه نویسی پایتون 3.9 را یاد خواهیم گرفت. ما یک برنامه وب وبلاگ نویسی با ویژگی های اضافه می سازیم. کاربران می توانند وبلاگ ارسال کنند. این اپلیکیشن همچنین دارای قابلیتی خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد سوالات خود را ارسال کرده و به آنها پاسخ دهند. برنامه وبلاگ ما بر موضوع مالی متمرکز خواهد بود.

به این معنی که وبلاگ های ما بر امور مالی متمرکز خواهند شد و اینکه مردم چگونه می توانند امور مالی خود را بهبود بخشند، مالیات خود را انجام دهند، نکاتی در مورد پس انداز و غیره انجام دهند. بخش پرسش/پاسخ ما نیز بر امور مالی متمرکز خواهد بود. اگر توجه داشته باشید، می توانید این برنامه را به هر موضوعی که دوست دارید تبدیل کنید، به عنوان مثال، فناوری، نوشتن و غیره. با این حال، ما این وبلاگ را به یک وب سایت با تمرکز بر امور مالی تبدیل خواهیم کرد. در پایان این کتاب، دانش کافی در جنگو 3 و توسعه وب، به طور کلی، برای ساختن برنامه های وب به تنهایی خواهید داشت.

ساختار محتوا با سایر کتاب های برنامه نویسی تا حدودی متفاوت است. این ترکیبی از تئوری و عمل است - جایی که عمل در درجه اول است و بیت‌های تئوری به مراحل فرعی تزریق می‌شوند. این تضمین می کند که گردش کار عملی و واقعی ساختن یک وب سایت جنگو را یاد بگیرید. و در حالی که شما آن را تمرین می کنید، در حال یادگیری تئوری در قطعات کوچک در زمان مناسب هستید.

به این ترتیب، تئوری خشک غرق نخواهید شد. من واقعاً معتقدم که این قالب بهترین تأثیر را در سفر یادگیری شما خواهد داشت. ادبیات علمی نشان داده است که بهترین راه یادگیری، انجام دادن است، بنابراین همیشه سعی کنید مشکلات انتهای فصل را حل کنید. اگر در حل برخی از آنها مشکل دارید، نگران نباشید - هیچ کس نگفته است که برنامه نویسی آسان است، به یاد داشته باشید که زمانی که احساس خستگی می کنید استراحت کنید و حتماً مشکلات مثال و راه حل های آنها را بررسی کنید.

 

تعداد صفحات:347 صفحه

زبان کتاب: انگلیسی


مبلغ واقعی 5,263 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 84

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خراسان جنوبی ـقاین

با این سایت به کتاب های معروف برنامه نویسی دسترسی داشته باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما